Η κορυφαία διοργάνωση MIXX AWARDS, την οποία διοργανώνει ο IAB Hellas, επιβραβεύει κάθε χρόνο τη δημιουργικότητα, τις φρέσκες ιδέες και την καινοτόμο σκέψη στην digital επικοινωνία.
Από τη λίστα των βραβευμένων έργων πρωταγωνιστής της βραδιάς ήταν η Bwinπου διακρίθηκε και βραβεύτηκε για την καμπάνια “Who Stole The cup?”.
Συγκεκριμένα απέσπασε δύο Gold βραβεία στην κατηγορία “Brand Awareness & Positioning” και “PR Campaign”, δύο Silver βραβεία στην κατηγορία “Cross – Media Integration” και “Social”, ενώ έλαβε και το Βραβείο των Μελών για την τελευταία κατηγορία.
Τα βραβεία αυτά, επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο τις συνεχιζόμενες προσπάθειες της Bwin και την εξαιρετικά επιτυχημένη στρατηγική της στον τομέα του ψηφιακού marketing, ενώ την καθιστούν πρωτοπόρο και στον συγκεκριμένο χώρο στην ελληνική αγορά, αποδεικνύοντας ότι δημιουργικότητα και στρατηγική αποτελούν αλληλένδετα και σταθερά στοιχεία στο δρόμο για την επιτυχία.