Η Ελλάδα στο ποδοσφαιρικό μάρκετινγκ

Όταν η Ελλάδα… κοιμάται, οι ομάδες στην Ευρώπη κάνουν τεράστια deals με καρτούν, ποτά, τηλεπικοινωνίες και video games
adcaefeb wi

Στην εποχή που η ποδοσφαιρική Ελλάδα έχει μεταθέσει το κέντρο βάρος του ενδιαφέροντος στις αμφισβητούμενες φάσεις, στα στημένα παιχνίδια, στα διαιτητικά σκάνδαλα, στις… εκλογές της ΕΠΟ και τις «πυρακτωμένες» ανακοινώσεις – σκέτο δηλητήριο, αδυνατεί να καταλάβει την φοβερή μετάλλαξη του ποδοσφαίρου στον υπόλοιπο κόσμο.

Εκεί, πλέον, μπάλα παίζουν οι παίκτες, μαζί με διάφορα… ποτά, παρκετοβιομηχανίες, κατασκευαστικές εταιρίες, κιγκλιδώματα, στοιχηματικές εταιρίες, ηλεκτρονικά παιχνίδια κλπ. Ακόμα και ο θρυλικός Μίκυ Μάους παίζει μπάλα σήμερα και προσφέρει λεφτά στις ομάδες – εταιρίες. Σε όλο τον κόσμο, βλέπετε, σέβονται το προϊόν που παράγουν. Στην Ελλάδα οι «επενδυτές» σέβονται μόνο τον… εαυτό τους.

Βέβαια, όπως κατάντησαν η Ελλάδα, δεν υπάρχει και «αγορά», αλλά κι όταν υπήρχε, ακόμα, δεν υπήρχε σοβαρό μάρκετινγκ.
Πάμε μία βόλτα σε διάφορες χώρες του κόσμου, με πρώτη στάση τη Γερμανία, για deals που υπογράφτηκαν μόλις τους τελευταίες τρείς μήνες μεταξύ των ποδοσφαιρικών εταιρειών και του μάρκετινγκ. Η Μπάγερν συμφώνησε με την Red Bull για κατασκευή γηπέδου μπάσκετ ύψους 100 εκατ. ευρώ.

Η εν λόγω αυστριακή εταιρία που παράγει το «δυναμωτικό» πιοτό, έχει δική της την ποδοσφαιρική ομάδα της Λειψίας και τη Φόρμουλα 1. Την κατασκευή του παρκέ, θα το αναλάβει η κινέζικη εταιρία Vöhringer Wood Product. Μία άλλη ομάδα, η Χόφενχαιμ συμφώνησε με την Digibet, που θα της αποφέρει περίπου 800.000 ευρώ το χρόνο.
Στην Αγγλία η εταιρία μεταλλευμάτων USM Holdings, συμφερόντων του Ρώσου μεγιστάνα και ιδιοκτήτη της Άρσεναλ Άλιστερ Ουσμάνοφ, ανέλαβε το προπονητικό κέντρο της Έβερτον για 88 εκατ. ευρώ που θα μετονομαστεί σε USM Finch Farm. Η Στόουκ Σίτι ανανέωσε την σύμβασή της με την εταιρία κιγκλιδωμάτων Q-Railing και η Γουέστ Χαμ συμφώνησε την εταιρεία μεταφοράς χρημάτων και συναλλαγών TransferMate, η οποία θα βοηθάει οικονομικά και στις μεταγραφές.

Στη δε, πρωταθλήτρια Λέστερ έγινε το απίστευτο, όταν το γνωστό πιοτό Captain Morgan έβαλε στην ετικέτα του τον αρχηγό της ομάδας Γουές Μόργκαν, αντί για τον πειρατή! Όλα για τα λεφτά. Ο Μεζούτ Εζίλ, Γερμανός σούπερ σταρ της Άρσεναλ, είναι ο βασικός προμότερ του διάσημου ηλεκτρονικού παιχνιδιού Pro Evolution Soccer 2017 και η ομάδα του έχει λαμβάνειν από αυτό το deal, διότι ο παίκτης είναι «περιουσία» της. Ένα άλλο «ενεργειακό» ποτό, το Carabao διαφημίζεται στη φανέλα της Τσέλσι, ανέλαβε χορηγός ολόκληρου του αγγλικού League Cup, αλλά και του Απόλλωνα Λεμεσού! Στην Ελλάδα… δεν!

Στην Ιταλία, η Ρόμα υπέγραψε με την εταιρεία τηλεπικοινωνιών Linkem και για να υπάρχουν πινακίδες στο «Ολίμπικο», θα πληρώνει 2 εκατ. ευρώ το χρόνο. Η Τζένοα έβαλε χορηγό στη φανέλα την φαρμακευτική εταιρία Sanofi και η Ίντερ την κινέζικη εταιρία επενδύσεων Suning Holdings Group, η οποία κατέβαλε άμεσα 242 εκατ. ευρώ. Μία άλλη εταιρία τηλεπικοινωνιών, η PosteMobile θα είναι ο βασικός χορηγός του Ιταλικού μπάσκετ, με 1.8 εκατ. ευρώ το χρόνο.
Στην Ισπανία, η Ατλέτικο Μαδρίτης ότι το νέο της γήπεδο 70.000 θέσεων θα φέρει το όνομα Wada Metropolitano, μετά τη συμφωνία της με τον κινέζικο κολοσσό στο χώρο των ακινήτων, Wada. Η Μπαρτσελόνα συμφώνησε με την εταιρία ψηφιακής μουσικής Deezer και θα δημοσιεύει ειδικές λίστες, με Καταλανικά τραγούδια, αλλά και «αγαπημένα» των άσων της ομάδας. Το εμπορικό τμήμα της Σεβίλλης, πέτυχε την εξής απίστευτη συμφωνία με την The Walt Disney Company, «μητέρα» του Μίκυ Μάους, της Μίνι Μάους και των άλλων θρυλικών καρτούν. Να βάλει τις «φατσούλες» τους, σε όλα τα προϊόντα που διαφημίζει η ομάδα! Ο Κολομβιανός άσος τη Ρεάλ Μαδρίτης Χάμες Ροντρίγκεζ συμφώνησε να προμοτάρει την εταιρία χρηματοπιστωτικών συναλλαγών Libertex, με σποτ στην τηλεόραση, φωτογραφίες κλπ.

Σε ενδιαφέρει

Στοίχημα στο infobeto.com