‘Πριβέ κλαμπ’, όχι ‘Ιδέες’ Ολυμπιακός, ΑΕΚ, ΠΑΟ, ΠΑΟΚ

Η μειώσεις της χωρητικότητας των θεατών στα γήπεδά τους είναι ασέβεια προς τους οπαδούς τους σε επαρχία και αλλοδαπή
aek

Ο ΠΑΟΚ φτιάχνει τη νέα Τούμπα, η οποία θα είναι χωρητικότητας 30.000 θεατών.  Η ΑΕΚ την «Αγιά Σοφιά», 30.000 περίπου, όσο και το «Καραϊσκάκης». Το πλάνα για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού, είτε αυτό γινόταν στον Ελαιώνα είτε γίνει στο Γουδή, είναι ανάλογης χωρητικότητας. Κάποτε, η Τούμπα γέμισε με 45.000 θεατές, το «Καραϊσκάκης» στα ίδια πάνω – κάτω.

 Κάποτε το ΟΑΚΑ, όταν έπαιζαν ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ, γέμιζε με 78.000 θεατές. Ακόμα και σε αγώνες πρωταθλήματος. Στα δε ευρωπαϊκά ματς, το sold out εισιτηρίων ήταν δεδομένο. Το ερώτημα είναι το εξής; Μειώθηκε ο όγκος των οπαδών των «μεγάλων» και έχτισαν ή θα χτίσουν μικρότερης χωρητικότητας γήπεδα;

 Υποτίθεται ότι οι «μεγάλοι» έχουν οπαδούς σε όλη την Ελλάδα αλλά και τον κόσμο ολόκληρο. Αυτούς, τους σκέφτηκε κανένας; Σκέφτηκαν στον ΠΑΟΚ ότι ο κάθε Μακεδόνας θα ήθελε να δει ένα ευρωπαϊκό παιχνίδι της αγαπημένης του ομάδας; Ένας οπαδός της ΑΕΚ από τα νησιά ή την αλλοδαπή που θα ήθελε να παρακολουθήσει ένα ντέρμπι της ομάδας του, έχει τη δυνατότητα; Το ίδιο και για τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό των 16.000 θέσεων της «Λεωφόρου».

 Οι «μεγάλοι» του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι, πλέον «κλειστά κλαμπ, πριβέ» και φυσικά, δεν ξεφεύγουν από τα στενά γεωγραφικά όρια της πόλης τους. Τα ματς του Ολυμπιακού στο Τσάμπιονς Λιγκ θα μπορούσαν να τα παρακολουθήσουν και οπαδοί του απ’ όλη την Ελλάδα ή το εξωτερικό. Δεν έχουν αυτή την δυνατότητα, πλέον.

 Και χρήματα να διαθέτει ένας απλός οπαδός του ΠΑΟΚ από την Ξάνθη, τη Βέροια, την Αλεξανδρούπολη, τη Χαλκιδική, είναι αδύνατο να βρει εισιτήριο για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Αυτός δεν έχει… ψυχή; Κάποτε, στα παιχνίδια του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ, κατέφταναν λεωφορεία από την κεντρική Ελλάδα, την Πελοπόννησο και καραβιές από τα νησιά. Αυτό σταμάτησε όταν έγιναν «πριβέ», από «λαϊκά σωματεία» που ήταν κάποτε.

 Η μείωση των θέσεων στα γήπεδα έχει, προφανώς, οικονομοτεχνική λογική. Η κάθε ΠΑΕ επιδιώκει έναν «μόνιμο πελάτη» στην κερκίδα κι όχι αυτόν της επαρχίας που θα έρθει μόνο στα μεγάλα παιχνίδια. Εκεί, όμως, που υπερισχύει η οικονομία, εξαφανίζεται η «ιδέα». Ας σταματήσει το παραμύθι ότι ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ, είναι «ιδέες». Είναι εμπορικοί οργανισμοί και μόνο.

 Αυτή η οικονομική πολιτική των «μεγάλων» ΠΑΕ έκοψε το ομφάλιο λώρο με τους οπαδούς της επαρχίας και της αλλοδαπής. Ουδεμία μέριμνα. Θα μπορούσε, τουλάχιστον ο Ολυμπιακός στα τόσα χρόνια ή ο ΠΑΟΚ με την ΑΕΚ με τα νεότευκτα γήπεδά τους, να επαναπροσδιορίσουν τις σχέσεις τους με τους οπαδούς τους εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης, προσφέροντας φτηνά «πακέτα» για καλά παιχνίδια. Δεν το βλέπω.

Σε ενδιαφέρει

?AffiliateCode= &CID=&DID=&TID=&PID=&LNG=

Στοίχημα στο infobeto.com