Το Ξυστό επιστρέφει και πλέον ονομάζεται Σκρατς. Και η ανάγκη των ανθρώπων για ξύσιμο είναι ίδια ακριβώς με αυτή πριν από 20 χρόνια. Η τσέχικη διοίκηση του ΟΠΑΠ φιλοδοξεί οτι το Σκρατς θα γίνει η αγαπημένη συνήθεια των Ελλήνων και όπως φαίνεται δε έχει πέσει έξω, αφού στην πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του, έχουν πουληθεί πάνω από 1.000.000 κουπόνια. Μάλιστα, σύμφωνα με τους υπεύθυνους για το νέο τυχερό παιχνίδι, αναδείχτηκαν 260.000 τυχεροί, που πήραν μικρά ή και μεγαλύτερα ποσά. Η εταιρία έχει απαγορεύσει την πώληση των κουπονιών σε ανήλικους και όποιος πιαστεί να το κάνει, θα έχει κυρώσεις. Κυκλοφορούν τέσσερις εκδόσεις: του ενός, των δύο, των τριών και των πέντε ευρώ, με πιθανά κέρδη έως και 10.000 ευρώ, 100.000 ευρώ, 200.000 ευρώ και 500.000 αντίστοιχα.
Στην προσπάθειά του να διαφημίσει το νέο παιχνίδι, ο ΟΠΑΠ μετέτρεψε τα βαγόνια των τρένων του Μετρό σε αμμουδιές στις οποίες υπάρχουν πατημασιές και σκάει το κύμα. Πραγματικά εντυπωσιακή προσπάθεια, η οποία έκανε τα κινητά τηλέφωνα να πάρουν φωτιά με τις φωτογραφίες που βγήκαν και τα ποσταρίσματα στο facebook.